ICE CREAM
1.Obejrzyj film. Powtórz nazwy kształtów, kolorów i owoców, których do tej pory się nauczyłeś. Postaraj się zapamiętać nazwy smaków lodów.
2. Posłuchaj lodowej piosenki – „The Ice Cream Song”. Licz gałki lodów (scoops) razem z dziećmi w piosence.
3. Wykonaj lodowe karty pracy.
SHAPES
Zapraszam do zrealizowania tego tematu za pomocą platformy English Playbox. Znajdziecie tam Państwo również inne gry i zabawy z języka angielskiego zarówno dla młodszych, jak i dla starszych przedszkolaków.
Zgodnie z planem zajęć z języka angielskiego powinniśmy teraz zrealizować temat o kształtach.
Co trzeba zrobić…
- Wchodzimy na stronę English Playbox
- Klikamy na żółty przycisk „Zaloguj”.
- Jeśli nie mamy jeszcze konta na stronie wydawnictwa Nowa Era to należy je sobie założyć, zarejestrować się. Jest to bezpłatne i trwa dosłownie kilka minut.
- Po zalogowaniu przechodzimy do serwisu English Playbox
- Klikamy na przycisk „Lekcje cyfrowe”
- Klikamy na różowy kuferek, następnie wybieramy Rozdział 7 – Kształty (dzieci młodsze) lub klikamy na niebieski kuferek, następnie wybieramy rozdział 5 – Liczymy kształty (dzieci starsze). Przed nami 8 króciutkich lekcji. W zależności od możliwości i chęci dziecka realizujemy jednorazowo jedną lub dwie lekcje. Do tej samej lekcji czy piosenki możemy wracać kilkakrotnie. Proponuję zrealizowanie tego tematu rozłożyć na 8-10 dni codziennej pracy, lub nieco dłuższy czas jeśli nie pracujecie codziennie.
- Do powtórki nazw kolorów , które poznawaliśmy w przedszkolu posłużą nam lekcje zamieszczone w niebieskim i różowym kuferku, w Rozdziale 1.
- Możemy także bezpłatnie korzystać z innych materiałów zamieszczonych na platformie.
Dodatkowo zamieszczam filmy związane z tematem „Shapes”, dodatkowe karty pracy oraz piosenki, która mogą pomóc w ich wykonaniu.
1.Słuchaj piosenek. Wskaż te figury, których nazwy usłyszysz. Pokoloruj, wyklej plasteliną lub kolorowym papierem wszystkie kształty
2. Pokoloruj obrazki. Wytnij je i wklej do odpowiedniej kolumny. Nazwij kształty.
3. Pokoloruj wg instrukcji:
circles – red
triangles – blue
squares – green
MY PET
Zapraszam do zrealizowania tego tematu za pomocą platformy English Playbox. Znajdziecie tam Państwo również inne gry i zabawy z języka angielskiego zarówno dla młodszych, jak i dla starszych przedszkolaków.
Zgodnie z planem zajęć z języka angielskiego powinniśmy teraz zrealizować temat o zwierzętach domowych.
Co trzeba zrobić…
- Wchodzimy na stronę English Playbox
- Klikamy na żółty przycisk „Zaloguj”.
- Jeśli nie mamy jeszcze konta na stronie wydawnictwa Nowa Era to należy je sobie założyć, zarejestrować się. Jest to bezpłatne i trwa dosłownie kilka minut.
- Po zalogowaniu przechodzimy do serwisu English Playbox
- Klikamy na przycisk „Lekcje cyfrowe”
- Klikamy na różowy kuferek, następnie wybieramy Rozdział 6. Przed nami 8 króciutkich lekcji. W zależności od możliwości i chęci dziecka realizujemy jednorazowo jedną lub dwie lekcje. Do tej samej lekcji czy piosenki możemy wracać kilkakrotnie. Proponuję zrealizowanie tego tematu rozłożyć na 8-10 dni codziennej pracy, lub nieco dłuższy czas jeśli nie pracujecie codziennie.
- Do powtórki nazw dzikich zwierząt, które poznawaliśmy w przedszkolu posłużą nam lekcje zamieszczone w niebieskim kuferku, w Rozdziale 6.
- Możemy także bezpłatnie korzystać z innych materiałów zamieszczonych na platformie.
Dodatkowo zamieszczam filmy związane z tematem „My pet” z udziałem lubianych przez dzieci bohaterów Steve’a i Maggie, dodatkowe karty pracy oraz piosenkę, która może pomóc w ich wykonaniu.
ON THE FARM
EXERCICES 1. Watch the movies. Try to repeat the words. (Obejrzyj filmy . Spróbuj powtarzać słowa.)
EXERCICES 2. Listen to the song. Try to remember the names of animals and their voices. Sing the song. (Posłuchaj piosenki. Postaraj się zapamiętać nazwy zwierząt i ich głosy. Zaśpiewaj piosenkę.)
MALUSZKI:
STARSZAKI:
EXERCICES 3. Make a worksheet.
MALUSZKI:
Animals on the farm – color and match
STARSZAKI:
Animals on the farm – identify the name
Animals on the farm – following directions
barn – stodoła
door – drzwi
window – okno
rabbit – królik
MALUSZKI I STARSZACY
HAPPY EASTER
EXERCICES 1. Watch the movies. Try to repeat the words. (Obejrzyj filmy . Spróbuj powtarzać słowa.)
MALUSZKI:
STARSZAKI:
EXERCICES 2. Play the Easter game. (Zagraj w wielkanocną zgadywankę)
EXERCICES 3. Try to be an Easter Bunny. Sing the song. Don’t forget to show Bunny’s movements (Spróbuj zamienić w Wielkanocnego Zajączka. Zaśpiewaj piosenkę. Nie zapomnij o pokazywaniu ruchów Zajączka)
EXERCICES 4. Make an Easter worksheet. (Wykonaj wielkanocną kartę pracy.)
MALUSZKI:
Karta nr 2 – FIND THE EASTER EGGS